Müügitingimused
- Müügitingimused
1.1. Müügitingimused kehtivad Mäepealse OÜ (reg 14860120) veebipoest www.mäepealse.ee kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Käesolevatele müügitingimustele lisaks reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised kohased õigusaktid.
1.3. Mäepealse jätab endale õiguse teha müügitingimustes ette teavitamata muudatusi, täiendusi.
1.4. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivsed ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.5. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.6. Mäepealse’l on õigus veebipoe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda (lisaselgitusi andmata) ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel: a) kaup on laost otsa saanud; b) kauba hinda või omadusi on veebipoes kuvatud valesti süsteemivea tõttu; c) kui klient ei vasta Mäepealse poolt kehtestatud tingimustele. Kui Mäepealse’l ei ole võimalik tellimust täita, võtab Mäepealse kliendiga ühendust ning tagastab hiljemalt 14 päeva jooksul tasutud ostusumma (juhul kui klient on kauba eest tasunud).
- Hinnad
2.1. Kõik Mäepealse veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile (v.a kampaaniate või kupongide puhul).
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (1 päev pärast tellimuse vormistamist).
2.4. Tellimuste eest tasumiseks on kliendil võimalus valida tasumisviisiks: a) sularahas kauba kättesaamisel; b) arve alusel pangaülekandega (makse saaja: Mäepealse OÜ, konto EE802200221072831934 Swedbank); c) pangalink (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, makseid vahendab Maksekeskus AS).
2.5. Mäepealse OÜ on isikuandmete vastatutav töötleja. Pangalingiga tasumisel edastab Mäepealse OÜ maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele.
- Tellimuse vormistamine
3.1. Lisa soovitud toode ostukorvi vajutades nuppu “Lisa korvi”.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks vali veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks vali sobiv toodete kohale toimetamise viis ja kliki “Maksma”. Sobiva pakiautomaadi saad valida järgmises sammus.
3.4. Pärast transpordi viisi ja sihtkoha valimist, täida nõutud andmeväljad oma andmetega.
3.5. Andmete sisestamise järel vali sobiv makseviis.
3.6. Tellimuse kinnitamiseks tee linnuke valiku „Nõustun privaatsus- ja müügitingimustega” ette ja seejärel vali “Maksma”.
3.7. Veebipoes Mäepealse sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti E-R 10.00-16.00. Tellimuse ettevalmistus transpordiks võib võtta kuni 24 tundi.
3.8. Riiklikel pühadel esitatud tellimused vormistatakse järgneval tööpäeval, v.a juhul kui pole teisiti teavitatud.
- Müügilepingu jõustumine
4.1. Müügilepinguga kohustub Mäepealse andma kliendile üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku kliendile.
4.2. Klient kohustub Mäepealse’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja tellitud kauba vastu võtma.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest, v.a juhul kui pole teisiti kokku lepitud.
4.3. Müügileping jõustub kliendi makse laekumisega Mäepealse kassasse või pangakontole.
- Kohaletoimetamine
5.1. Kaupu tarnitakse Eesti piires. Pärast müügilepingu jõustumist on tellitud kaupasid võimalik kätte saada järgnevatel viisidel:
5.1.1. Kaup saadetakse tellimusel kliendi poolt valitud SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati;
5.1.2 Kaubale saab eelneva kokkuleppe alusel Tartus ise järgi tulla.
5.2. Tellimused jõuavad üldjuhul sihtpunkti Eestis 2-7 tööpäevaga.
5.3. Mäepealse jätab erandjuhul õiguse tellitud kaup kohale toimetada 30 kalendripäeva jooksul.
5.4. Kui klient on ekslikult valinud kohaletoimetamiseks vale pakiautomaadi ning pakk tagastatakse või soovib klient paki ümbersuunamist teise pakiautomaati, rakendub ühekordne teenustasu 5,90 eurot, mille kohta esitab Mäepealse kliendile eraldi arve tasumiseks. Paki uuesti saatmisel rakendub tavapärane kehtiv transporditasu.
5.4. Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse eest tasumise hetkest.
5.5 Klient peab olema hoolas, valima soovitud pakiautomaadi ning tellimuse vormistamisel esitama tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.6. Mäepealse ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituste, tõrgete ega katkemise eest juhul, kui need on tingitud asjaoludest, mida Mäepealse ei saanud mõjutada ega ette näha.
- Tagastamisõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Juriidilistele isikutele taganemisõigus ei kehti.
6.2. Tagastatav toode peab olema komplektne ja terviklik. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada ka need tooted.
6.3. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
6.4. Veendumaks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt kaupluses teha.
6.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalikus vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile astovere@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamise hetkest 7 päeva jooksul või kirjalikult tõendama, et ta on nimetatud aja jooksul kauba üle andnud transpordifirmale.
6.7. Mäepealse tagastab tagastatud toote kättesaamisel kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kättetoimetamise kulud, mis ei ületa tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulusid.
6.8. Kõik otseselt kaubast taganemise kulud kannab klient.
- Vääramatu jõud
7.1. Mäepealse ei vastuta kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Mäepealse ei saanud mõjutada või ette näha.
- Isikuandmete töötlemine
8.1. Klient annab veebipoes vastava kinnitusega Mäepealse-le õiguse koguda ja töödelda isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Mäepealse’l on õigus kasutada kliendi kontaktandmeid olulise informatsiooni edastamiseks.
8.3. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab klient personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Mäepealse-l ligipääs.
8.5. Kliendil on õigus kirjalikult nõuda Mäepealse-lt oma kliendiandmete kustutamist veebipoe süsteemist.
- Pretensioonide esitamise kord
9.1. Mäepealse vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni 2 aasta jooksul, alates kauba üleandmisest. Juriidilistele isikutele võimaldame 3-kuulist pretensiooni esitamise aega.
9.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Mäepealse poole, esitades ostuarve. Teade kauba mittevastavusest tuleb saata e-posti aadressil astovere@gmail.com. Juhul kui klient ei teavita kauba mittevastavusest käesolevas punktis sätestatud tingimuste ja tähtaja jooksul, vabaneb Mäepealse vastutusest kauba mittevastavuse eest.
9.3. Kauba puuduse ilmnemisel tuleb koheselt lõpetada toote kasutamine, k.a juhul kui tarnitud toode erineb tellitud kaubast, millest kohustub klient teavitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 24 tunni jooksul tellimuse kättesaamisest.
9.4. Mäepealse vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates kauba kliendile üleandmisest alljärgnevalt:
– esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmise hetkest eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel s.o. kauba kvaliteedile vastavuse tõendamiskohustus lasub Mäepealse’l.
– pärast kuue kuu möödumist kauba üleandmise hetkest lasub kauba kvaliteedile mittevastavuse tõendamiskohustus kliendil.
9.5. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Mäepealse ja klient omavahel kokku. Toote parandamine või asendamine teostatakse esimesel võimalusel. Toote transpordikulud Mäepealse-le või teeninduskeskusele kannab klient.
9.6. Mäepealse ei vastuta kliendi süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena,
9.7. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel tuleb edastada e-posti aadressile astovere@gmail.com pretensioon, kus on märgitud esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse võimalikult detailne ja asjakohane kirjeldus.
9.8. Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud viivitamatult, esimesel võimalusel kauba nõuetele mittevastavuse puuduse avastamisest.
9.9. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.10. Kliendil on õigus teha ettepanek Mäepealse’le ostuhinna alandamise või lepingu lõpetamise ja kauba eest raha tagasi küsimiseks, kui Mäepealse’l ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.
- Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
10.1. Kui Mäepealse on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus Mäepealse’e vähemalt kahe väljapakutud lahendusettepanekuga ja leiab, et oluliselt on rikutud kliendi õigusi või kahjustatud kliendi huve, võib klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Klient võib esitada kaebuse ise või oma kirjalikult volitatud esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.
Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone või vajab ostu ostu sooritamise kohta lisainfot, siis tuleb need saata e-kirja aadressile astover@gmail.com või helistada telefonil: +3725122824.
Veebipoe www.mäepealse.ee (edaspidi Mäepealse) omanik on Mäepealse OÜ (registrikood 14860120), asukohaga Mäepealse, Paali küla, Kambja vald, Tartumaa, 62015.